Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας την πλοήγηση, συμφωνείτε με τη χρήση τους. Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Γυμναστική για αρχαρίους

November 18, 2016 . .
Ακόμα και αν μας έχουν πάρει τα χρόνια ποτέ δεν είναι αργά να ξεκινήσουμε την γυμναστική. Το ερώτημα είναι, ποιες είναι οι ασφαλέστερες ασκήσεις που μπορούμε να κάνουμε χωρίς να τραυματίσουμε τον εαυτό μας;
 
Περπάτημα: Δοκιμάστε το περπάτημα 15-30 λεπτά ανάλογα με το διαθέσιμο χρόνο σας 5 φορές την εβδομάδα, στον δρόμο ή σε διάδρομο γυμναστικής.

Ποδηλασία: Ακόμα κι αν ποδηλασία θεωρείται πιο έντονή άσκηση από το περπάτημα, εξακολουθεί να είναι μια καλή προπόνηση για αρχάριους. Δοκιμάστε 15-30 λεπτά 5 φορές την εβδομάδα με ποδήλατο δρόμου ή με ποδήλατο γυμναστικής.

Κολύμβηση: Πολύ καλή άσκηση, με πολύ χαμηλό αντίκτυπο στις αρθρώσεις σας, ενώ γυμνάζετε όλους τους μυς σας με τη μία. Δοκιμάστε 30-40 λεπτά 3 φορές την εβδομάδα.

Πεζοπορία: Είναι ένα “σπορ” που δεν γίνεται να το εξασκούμε καθημερινά, αλλά έχει σπουδαία αποτελέσματα και η σύστασή μας είναι να το κάνετε κάθε φορά που σας δίνετε η ευκαιρία.

Jogging: Μόλις αισθανθείτε άνετα με το περπάτημα, μπορείτε να προσθέσετε διαστήματα τζόκινγκ (τρέξιμο) στις “βόλτες” σας. Ξεκινήστε με την προσθήκη 1-2 λεπτά του τζόκινγκ κάθε 5 λεπτά, 3 φορές την εβδομάδα.

Γιόγκα για αρχαρίους: Τα περισσότερα γυμναστήρια έχουν προγράμματα για αρχάριους, και είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποκτήσετε ελαστικότητα και να γυμνάσετε τον κορμό σας. Στόχος για 3 φορές την εβδομάδα.

Pilates για αρχαρίους: Το Pilates επικεντρώνεται κυρίως στον κορμό και περιλαμβάνει πιο δυναμική προπόνηση από τη γιόγκα. Μόλις αισθανθείτε άνετα με τη γιόγκα, ξεκινήστε Pilates στη 2 φορές την εβδομάδα σας.

Κυκλική προπόνηση για αρχαρίους: Ασκήσεις με λίγα βάρη
, μία για κάθε μυϊκή ομάδα, με μικρά διαλλείματα ανά σετ. 2-3 φορές την εβδομάδα για 40-45 λεπτά.

Kick-Boxing για αρχαρίους:  Πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε τον συντονισμό και την ευελιξία του σώματος σας. 2 φορές την εβδομάδα.

Διαλογισμός: Κάθε αρχάριος χρειάζεται κάποιο χρόνο για να χαλαρώσει και να συγκεντρωθεί. Προσπαθήστε να διαλογίζεστε καθημερινά για 5-10 λεπτά.