Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Συνεχίζοντας την πλοήγηση, συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Κάνε σχοινάκι όπως παλιά

October 23, 2018 . .
        Εκτός από τα προφανή οφέλη το σχοινάκι είναι διασκέδαση. Διασκέδαση που δεν κοστίζει ακριβά. Μπορείτε να αγοράσετε ένα ποιοτικό σχοινάκι με λιγότερο από 18 ευρώ. Ένα εργαλείο το οποίο μπορείτε να το έχετε παντού και πάντα μαζί σας. Δυστυχώς, παρά τα προφανή οφέλη, οι περισσότεροι αθλητές έξω από το γυμναστήριο δεν είναι εξοικειωμένοι με το σχοινάκι. Επίσης πολλοί προπονητές το έχουν αντικαταστήσει με πιο περίτεχνα και ακριβά όργανα γυμναστικής.  Το σχοινάκι είναι μια δοκιμασμένη  μέθοδος για τη βελτίωση συντονισμού. Αν δεν έχετε δοκιμάσει να ασχοληθείτε το σχοινάκι μπορεί να είναι απογοητευτικό για έναν αρχάριο. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να του δώσετε μια ευκαιρία έτσι ώστε να εξοικειωθείτε. Πολλοί αθλητές ξεκινούν να ασχολούνται με το σχοινάκι αλλά απογοητεύονται  γρήγορα . Μην αφήνετε την απογοήτευσή σας κυριεύει.
       Ξεκινώντας
       Κατ 'αρχάς , θα πρέπει να αγοράσετε ένα σχοινάκι ποιότητας . Ένα ελαφρύ πλαστικό  σχοινάκι είναι πιο αποτελεσματικό από τα βαρύτερα δερμάτινα . Το πλαστικό θα σας επιτρέψει να διατηρήσετε  πολύ πιο γρήγορα  ρυθμό. Μπορείτε να βρείτε ένα σχοινάκι ποιότητας σε πιο  καλά καταστήματα ή μέσω κάποιου site . Μετά τον εντοπισμό θα πρέπει να προσδιορίσετε τον ιδανικό μήκος. Τα μήκη ενός κοινού σχοινιού κυμαίνονται από τα 2,5 μέτρα έως τα 3 μέτρα. Τα  περισσότερα σχοινάκια  που θα βρείτε στα ράφια των καταστημάτων θα είναι στα 2,8 μέτρα. Ένα σχοινάκι στα 2,8 μέτρα είναι αρκετό για τους περισσότερους αθλητές που έχουν 1,80 ύψος. Αθλητές πάνω από 1,80 μπορεί να χρειαστούν σχοινάκι 3 μέτρων. Κάποια σχοινάκια μπορούν να ρυθμιστούν ανάλογα με τις ανάγκες σας προσοχή όμως γιατί μετά δεν θα μπορείτε να το διορθώσετε πάλι. Επίσης καλό θα ήταν μετά την χρήση του να το κρεμάτε κάπου κάτι το οποίο θα αποτρέψει τυχόν κόμπους.
     Αφού βρείτε ένα καλό σχοινάκι θα πρέπει να βρείτε ένα μέρος για να το χρησιμοποιήσετε. Η επιφάνεια στην οποία θα γυμνάζεστε θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο απορροφητική ως προς του κραδασμούς ,όπως ένα ξύλινο πάτωμα, αίθουσα γυμναστήριου με τατάμι, ένα γήπεδο τένις. Προσπαθήστε να αποφύγετε σκληρές μη απορροφητικές επιφάνειες όπως τσιμεντένιο πάτωμα. Τέτοια επιφάνεια δεν θα  είναι ότι καλύτερο για τους αστραγάλους και τα πόδια σας. Επίσης η επιλογή του κατάλληλου παπουτσιού είναι αναγκαία.
     Η προπόνηση με σχοινάκι δεν διαφέρει από οποιαδήποτε άλλη αερόβια προπόνηση όπως διαδρόμου,ελειπτικού η spin bike..Ξεκινήστε με συχνές, αλλά σύντομες συνεδρίες. Για παράδειγμα, ξεκινήστε με διαστήματα 20 δευτερολέπτων κάνοντας μικρά διαλλείματα. Σταδιακά ανεβάστε όσο μπορείτε τα διαστήματα και αν θέλετε μειώστε όσο μπορείτε τα διαλλείματα. Επίσης μπορείτε να αλλάξετε τον τρόπο με τον οποίο κινήστε. Δηλαδή μπορείτε να χρησιμοποιείτε ένα ένα πόδι ή και τα δυο μαζί. Μπορείτε να κάνετε στατικό τρέξιμο η ακόμα για να το κάνετε πιο δύσκολο μπορείτε να σηκώνετε ψηλά τα γόνατα σας. 
    Υπάρχουν ατελείωτοι τρόποι άλματος και στυλ για τις προπονήσεις  με σχοινάκι. Το σχοινάκι  πρόκειται για ένα  εργαλείο που παρέχει ποιότητα προπόνησης χωρίς μεγάλο κόστος όπου θα ενισχύσει πολλές φυσικές ιδιότητες.Δεν υπάρχει κανένας λόγος να  το παραμελείτε. Μπορείτε εύκολα να το προσαρμόσετε στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα  σας σίγουρα αυτό θα σας ανταμείψει.
 
Loading...