Τα σπορ που "τσακίζουν" θερμίδες

March 10, 2017 . .

Με το καλοκαίρι να βρίσκεται προ των πυλών, όλοι αρχίζουν και ενδιαφέρονται για την σιλουέτα τους λίγο παραπάνω. Σας παρουσιάζουμε μια λίστα με τα σπορ που ευνοούν την καύση θερμίδων, πολύ περισσότερο από τα υπόλοιπα.

 

  • Boxing/ Kickboxing (640 calories ανά ώρα): Εξαιρετική άσκηση για τους μυς του άνω κορμού, την βελτίωση του συντονισμού και γενικότερα για την φυσική κατάσταση.
  • Γρήγορο τρέξιμο – σπριντ  (800 calories ανά ώρα): Στο δρόμο ή στο σπίτι με την χρήση διαδρόμου γυμναστικής αποτελεί μια καταπληκτική καρδιοαγγειακή άσκηση.
  • Κολύμβηση (900 calories ανά ώρα): Γυμνάζει όλο το σώμα ελαχιστοποιώντας τις πιθανότητες τραυματισμού.
  • Ορειβασία (740 calories ανά ώρα): Λειτουργεί λιγότερο ως καρδιοαγγειακή άσκηση, αλλα πολύ περισσότερο βοηθάει στην ενδυνάμωση του σώματος και ανάπτυξη του συντονισμού. 
  • Ποδηλασία (700 calories ανά ώρα):   Μια άσκηση χωρίς «βάρη» βοηθάει στην εκγύμναση των μυών του κάτω κορμού, όντας επίσης και εξαιρετική αεροβική άσκηση 
  • Ρακέτες (600 calories ανά ώρα): Το γνωστό άθλημα παραλίας βοηθάει ιδιαίτερα στην ανάπτυξη της ευλυγισίας του σώματος  και την αύξηση της αντοχής.
  • Κωπηλασία (560 calories ανά ώρα): Μπορεί να γίνει στην θάλασσα ή στο σπίτι με την χρήση κωπηλατικής μηχανής και βοηθάει πάρα πολύ στην ανάπτυξη δύναμης και αντοχής. Επίσης είναι ωφέλιμη και στην ανάπτυξη του συντονισμού, καθώς χέρια ,πόδια και πλάτη πρέπει να «δουλεύουνε» σε απόλυτη αρμονία.
  • Μπάσκετ (630 calories ανά ώρα): Η non-stop δράση του, κάνει το μπάσκετ από ένα πολύ συναρπαστικό άθλημα ,την τέλεια καρδιοαγγειακή άσκηση. Το σουτ επίσης βοηθάει στην ανάπτυξη του συντονισμού μεταξύ χεριών και ματιών.
  • Τένις (560 calories ανά ώρα):  Απαιτεί ταχύτητα, ευλυγισία, δύναμη και ρεφλέξ, όλα στον υπερθετικό βαθμό.
  • Ποδόσφαιρο (800 calories ανά ώρα): Ένα υψηλής έντασης άθλημα βοηθάει στην ανάπτυξη της φυσικής κατάστασης.