Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας την πλοήγηση, συμφωνείτε με τη χρήση τους. Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Χτίστε κοιλιακούς στο σπίτι.. Χωρίς εξοπλισμό!

August 04, 2015 . .
Κοιλιακοί:
 Οι κοιλιακοί  είναι μακράν η καλύτερη άσκηση που μπορείτε να κάνετε για τους κοιλιακούς μύες και χωρίς κανέναν εξοπλισμό. Στοχεύουν μία συγκεκριμένη  ομάδα μυών και είναι αρκετά αποτελεσματικοί στην αύξηση μυϊκής μάζας και της ενδυνάμωσης των κοιλιακών μας. Οι κοιλιακοί δεν είναι απαραίτητα πολύ εύκολοι , αλλά όταν ξεκινήσετε να βλέπετε αποτελέσματα, θα συνειδητοποιήσετε ότι όλη αυτή η σκληρή δουλειά αξίζει στο τέλος.
   

Αν μόλις αρχίσατε να κάνετε κοιλιακούς και προσθέσατε μερικούς μύες στην κοιλιά σας , μην στεναχωρηθείτε αν δε φτάνετε μέχρι το ύψος των γονάτων σας. Αυτό που έχει σημασία είναι όταν κάνετε κοιλιακούς να νιώθετε το τέντωμα των μυών σας και να αρχίζετε να νιώθετε ότι τους γυμνάζετε μετά από μερικές επαναλήψεις. Καθώς οι μύες σας μεγαλώνουν, θα μπορεί τε να πετύχετε ακόμα μεγαλύτερη αύξηση μυών κάνοντας κοιλιακούς.